Poznań, dnia 01 grudnia 2017
KR 23/2017
KOMUNIKAT
w sprawie: terminu przekazywania do rozliczeń wszelkich zobowiązań Uczelni za 2017r.
W związku ze zbliżającym się końcem roku obrachunkowego, uprzejmie przypominam o konieczności przekazywania do realizacji wszelkich zobowiązań Uczelni,
między innymi: faktur, delegacji krajowych i zagranicznych, faktur potwierdzających udział
w konferencjach krajowych i zagranicznych, rozliczania zaliczek imiennych, protokołów likwidacji, niedoborów, przejęcia i sprzedaży majątku ruchomego i przekazania nieodpłatnego najpóźniej do dnia 20.12.2017r.
Ostateczny termin przyjmowania dokumentów płatnych z projektów badawczych ( grantów), które maja wyodrębnione rachunki bankowe, mija 18.12.2017r.
Proszę również o zwrócenie uwagi na prawidłowe opracowywanie dokumentów księgowych oraz ich bezzwłoczne przekazywanie do Kwestury.
Prawidłowo opracowana faktura powinna zawierać:
- I strona: Fakturę i towar/usługę otrzymano ………….. (data) – oświadcza jednostka
- II strona
- Pieczątka jednostki
- Pieczątka dot. zamówień publicznych, nr wniosku zamówień publicznych
- Potwierdzenie komórki wszczynającej (DGZ, DT, DANBiD) o zgodności zakupu z wnioskiem
- Pieczątka : Sprawdzono pod względem merytorycznym – data i podpis pracownika
- Pieczątka i podpis kierownika jednostki
- Pieczątka dot. Vat - określająca czy zakup jest związany z dalszą sprzedażą
- Określenie źródła płatności oraz podpis dysponenta środków (w przypadku programów badawczych również osoby upoważnionej przez Prorektora ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą do sprawowania nadzoru nad realizacją projektu)
- Faktury dotyczące zakupów: materiałów do bezpośredniego zużycia, środków niskocennych, aparatury, powinny zawierać odpowiednią pieczątkę oraz potwierdzenie Działu Ewidencji Środków Materialnych
- Numer jednostki (JOR)
Ostateczny termin oddawania dokumentów dot. 2017 roku bezwzględnie upływa z dniem 10 stycznia 2018 roku ( z wyłączeniem dokumentów dot. projektów badawczych płatnych z wydzielonych rachunków bankowych). Po tym terminie dokumenty finansowo- księgowe dot. 2017 roku wymagać będą pisemnej akceptacji JM Rektora.
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
CCF171201.pdf | 630.97 KB |