System e-Doręczenia UPP

Od 1 października 2024 r., w związku  z Komunikatem Ministra Cyfryzacji z dnia 21 grudnia  2023 r. zmieniającym komunikat w sprawie określenia terminu wdrożenia rozwiązań technicznych niezbędnych do doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub publicznej usługi hybrydowej oraz udostępnienia w systemie teleinformatycznym punktu dostępu do usług rejestrowanego doręczenia elektronicznego w ruchu transgranicznym, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu będzie prowadzić wymianę korespondencji z wykorzystaniem systemu  e-Doręczeń.

 

Podstawą prawną działania rejestrowanego doręczenia elektronicznego są:

  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE
  • Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 285 t.j.)