Biblioteka UPP stworzyła grupę dla czytelników na MS TEAMS

Do oferowanej przez Uniwersytet Przyrodniczy platformy MS Teams dołączyła Biblioteka i Centrum Informacji Naukowej, która zapewnia dostęp do wiedzy, między innymi poprzez najnowsze technologie informacyjne. Jej pracownicy na co dzień spotykają się z zaskoczeniem czytelników, którzy odkrywają do jak bogatych źródeł wiedzy w formie elektronicznej mają dostęp po zapisaniu się do Biblioteki.

 

Dlatego powstał zespół "Biblioteka - grupa dla czytelników", którego celem jest uświadamianie jakie możliwości daje posiadanie Konta Czytelnika oraz informowanie o nowych tytułach dostępnych w Bibliotece, o nadchodzących szkoleniach z obsługi funkcjonujących baz danych i testach nowych platform edukacyjnych. Ponadto jest to kolejne narzędzie dla usprawnienia kontaktu z czytelnikami w celu udzielenia im szybszej pomocy przy szukaniu materiałów. W zespole utworzono też oddzielne kanały: do informowania o ewentualnych awariach systemu bibliotecznego i do zadawania pytań przez czytelników.

Zachęcamy do dołączenia do zespołu "Biblioteka - grupa dla czytelników". Osoby zainteresowane indywidualnymi szkoleniami z obsługi baz danych oraz poszukujące szczegółowych informacji o dostępie do zasobów elektronicznych Biblioteki, zapraszamy do specjalnie w tym celu stworzonego zespołu "Edukacja Informacyjna - Biblioteka UPP" prowadzonego przez Odział Informacji Naukowej Biblioteki UPP.

 

Link do "Biblioteka - grupa dla czytelników"
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a64a10b3a7b0e4ac2878e88f86cf2e5bc%40thread.tacv2/conversations?groupId=84c335ce-3998-4170-b14c-2d813b3cb9dc&tenantId=c715e6ac-7770-4e32-8741-3be9759766f0

 

Link do "Edukacja Informacyjna - Biblioteka UPP"
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ae69d31036d7145e391540dd0bd59dc16%40thread.tacv2/conversations?groupId=e6dc003e-3e4a-49a3-8b57-a64205592346&tenantId=c715e6ac-7770-4e32-8741-3be9759766f0

 

Dominik Walkowiak
Biblioteka i Centrum Informacji Naukowej UPP

Data aktualizacji: 
pon., 21/12/2020

Udostępnij ten artykuł