Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility NOWE ZASADY ZAMAWIANIA GAZÓW I CIEKŁEGO AZOTU 2019-2021 | Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

NOWE ZASADY ZAMAWIANIA GAZÓW I CIEKŁEGO AZOTU 2019-2021

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia informuje, że od dnia 09.05.2019. obowiązuje nowa umowa na dostawy gazów i ciekłego azotu nr 19/AAG/PN/2019 .którą realizować będzie firma Air Products przez okres najbliższych 24 miesięcy. 

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia informuje, że od dnia 09.05.2019. obowiązuje nowa umowa na dostawy gazów i ciekłego azotu nr 19/AAG/PN/2019 .którą realizować będzie firma Air Products przez okres najbliższych 24 miesięcy. Podczas jej trwania obowiązywać będą nowe zasady składania zamówień.  Każda jednostka dokonywać będzie indywidualnych bezpośrednich zamówień składanych drogą elektroniczną na podstawie formularza zamieszczonego w Repozytorium dokumentów AAG.
Nr klienta oraz  adres, na jaki należy w przypadku konkretnej jednostki wysłać zamówienie, znajdują się w zestawieniu „WYKAZ JEDNOSTEK – Nr odbiorcy” (Repozytorium dokumentów AAG). Formularz należy wypełnić dokładnie zwracając szczególną uwagę na precyzyjne określenie miejsca dostawy i dane kontaktowe. W tytule maila do którego załącznikiem będzie formularz zamówienia w formacie .xls należy wpisać: „Zamówienie gazów w butlach na dzień ….”

 

Uwaga! Każda jednostka ma przypisany konkretny adres mailowy na który należy składać zamówienie!

 

Dostawy ciekłego azotu.
należy zamawiać telefonicznie w Centrum Obsługi Klienta pod nr 32 673 07 40 powołując się na nr klienta dla dostaw ciekłego azotu. Dostawy gazów i ciekłego azotu odbywać się będą w każdą środę.  Zamówienia należy składać najpóźniej do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dostawę.

 

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości  anulowania .

Bliższych informacji udziela pani Aneta Ignasiak  (tel. 6158, 506568938), 
pan Marek Gierszewski (7057, 505030408)

 

Kierownik AAG

Wiesław Janus

WYDZIAŁY