KOMUNIKAT nr 2/2019 z dnia 15 maja 2019 r. Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu w sprawie finansowania działań związanych z komercjalizacją
Informujemy, iż Centrum Innowacji i Transferu Technologii koordynuje finansowanie działań związanych z komercjalizacją, w szczególności kosztów zgłoszeń patentowych, wzorów użytkowych i wzorów przemysłowych, oraz opłat za ochronę prawną w ramach projektu Inkubator Innowacyjności 2.0 (okres trwania projektu do 31 marca 2020 r.) oraz Regionalna Inicjatywa Doskonałości (okres trwania projektu do 31 grudnia 2022 r.).
Jednocześnie zawiadamiamy o nowym wniosku o sfinansowanie kosztów komercjalizacji, który będzie przesyłany do głównego Twórcy rozwiązania z prośbą o wskazanie źródła finansowania oraz złożenie podpisu przez dysponenta środków. W przypadku jego niewskazania Centrum Innowacji i Transferu Technologii nie będzie miało możliwości realizacji procedury finansowania danego kosztu komercjalizacji.
W przypadku jakichkolwiek pytań w tym zakresie zachęcamy do kontaktu z Centrum Innowacji
i Transferu Technologii (e-mail: anna.domaslowska@up.poznan.pl, tel. 6263).
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
KOMUNIKAT nr 2.pdf | 349.77 KB |
zał. do komunikatu nr 2 - Wniosek - finansowanie kosztów komercjalizacji.pdf | 457.92 KB |