UPP na Poznańskim Salonie Maturzystów „Perspektywy”

Po raz dwudziesty pierwszy w gościnnych murach Politechniki Poznańskiej, w dniach 11-12 września br. odbył się Poznański Salon Maturzystów „Perspektywy”. 

Przez dwa dni, blisko 40 szkół wyższych z całej Polski zaprezentowało swoją ofertę edukacyjną. Podczas tego eventu, również nasz Uniwersytet przedstawił licealistom propozycję studiów na atrakcyjnych kierunkach. Zainteresowanie młodych ludzi podjęciem nauki na UPP było bardzo duże, a wiele interesujących i perspektywicznych kierunków szczególnie wzbudziło ciekawość zwiedzających. Należy tu wymienić przede wszystkim Weterynarię, Dietetykę, Leśnictwo, Biologię, Biotechnologię, Architekturę krajobrazu, Projektowanie mebli, Finanse i Rachunkowość. Nie brakowało także zapytań o studia na kierunkach inżynierskich, takich jak Inżynieria środowiska, Inżynieria biotworzyw, Inżynieria i gospodarka wodna czy Inżynieria rolnicza.

Młodzi ludzie zainteresowani byli również podjęciem studiów związanych z ekologią czy przetwarzaniem i bezpieczeństwem żywności oraz ochroną środowiska i gospodarką przestrzenną. Wielu zwiedzających  poszukiwało także informacji o kierunkach bardziej tradycyjnych takich jak: Rolnictwo, Ogrodnictwo, Zootechnika, Technologia drewna lecz z elementami innowacyjnymi, np. ciekawymi specjalnościami czy specjalizacjami albo atrakcyjnymi stażami, praktykami w czołowych firmach branżowych. W te oczekiwania bardzo dobrze wpisują się kierunki z oferty UPP.

Na wszystkie pytania potencjalnych studentów rzetelnie i wyczerpująco odpowiadali nasi nieocenieni studenci i doktoranci oraz pracownicy Działu Marketingu i Komunikacji. Wyposażeni w pakiet niezbędnych informacji, materiałów promocyjnych oraz nieustającego uśmiechu na twarzy i studenckiego optymizmu z pasją zachęcali do podjęcia studiów w naszej uczelni.

Dla niezdecydowanych przedstawicieli pokolenia Z, nasze Biuro  Karier przygotowało  profesjonalne doradztwo, pomoc w wyborze kierunków studiów, które najbardziej korespondują z ich zainteresowaniami, predyspozycjami oraz cechami osobowości.  Mieli też możliwość poszerzenia wiedzy o uczelni i jej ofercie podczas prezentacji multimedialnej.

Dla odwiedzających nasze stoisko przygotowaliśmy konkurs pod hasłem „Tego jeszcze nie wiesz o UPP”, który cieszył się dużym zainteresowaniem. Na uczestników czekały atrakcyjne nagrody.

 

Dział Marketingu i Komunikacji